börjar snart

Multimedia lektionen börjar snart satt skriver bara snabbt,,

Senate inlägget var från Ebba igår..Tack gumman!!Du betyder jättemycke föör miig!

Hann inte me att skriva mer igår för direkt när jag kom hem vare plugg sen middag sen vare iväg å handla sen ut å springa bort allt onyttigt.. :P satt de blev inte så mycke tid för bloggandet, tyvärr..

Sooolenskiiner!Vååren är här :)Fast inte så många grader satt de blev inga leggings som ja hoppats:(, men brillorna åkte på :D

Nu är det äääntligen fredag oc h snart börjar helgen...efter skolan ska ja möta mamsen för att åka å kolla på solbrillor till henne, (hon blev inspirerad av mina:P) sen ska ja visa henne den überfiiiina bikinin som ja vill ha:D

Nää nu ska lektionen börja
"Webbdesignskolan"
:P usch..

Fredag
    Yakitori spett med sweethhilisås och jasminris
    Limeglacerad fiskfilé med honung och chili
    Pastawok med färska grönsaker


Tror jag vet vad det är, mums:)





Stay Tune ;)
                                                                                                                                                   <3 S'





Kommentarer
Postat av: Carolina

Då fixar jag en sjysst design, gör något ganska enkelt så är det lätt att ändra senare om du vill de. Gör någåot somrigt och vårigt sådär. Är det sjukt barnsligt med fjärilar och lite miljö och sånt? Jag diggar naturbilder närmligen haha :D

2008-04-11 @ 17:19:35
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0