Go'natt då

Go natt å sussa söött alla sööta:D

Trötter är man så de är väl bara att gå å lägga sig:P men skulle bara titta in å säga gon natt;)

Måste bara berätta nått kul:P Vi sitter å pratar om Takida,
min syrra å ena brorsa ska gå på deras konsert imorron.

Min morbror frågar:
Vad är Takida för nått:S
Ett hård rocksband, säger min syrra
Eller de försöker iaf vara hårda, sa mamma.
De är ju inte hårda nån stans!Säger jag:P
Jasså, å hur vet du det:O

Oj då, heh, inte ås ja mena;P(oskyldig;P)



Nattis

                                                                                                                                                                                            S'




Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

haha ja hoppas det ;)

2008-04-13 @ 11:08:33
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0