@ home idag


Ingen skola idag för ska på studiebesök imorron så tog sovmorron, inte ens upp å promenera:D niiice;)

Ska iväg å kolla på hus later idag, ska bli nice, men känner jag mina päron rätt så blir det inget..vi velar mellan lägenhet inne i stan eller hus här ute på landet :P, så blir väl kvar här sålänge tills vi bestämt oss, men jaja, får se;)
Inflyttning redan första maj om vi vill ha det, eller man kunde få det redan då, men inflyttningen blir väl inte förens juni eller så..men ska inte hoppas på för mycket:P

Skrev ett inlägg i Bebbes blogg nyss, take a peek, vettja:
Tusselusse.blogg.se

Kan inte fatta att lillan ska bli moster!!!Guu va roliigt;) liite avis men jaja, jag är glad för din skull;)

I helgen kommer Fanny över:D, om de inte blir som sist det vill säga:P,  men då blir jag jääätteledsen:(
ska fira storebror på söndag, han fyller 20::D

Ska plugga lite nu, har inte så mycke plugg men ska fixa lite smått när man ändå har tid över..
ligger under mitt fiina nytvättade hammarby täcke och kollar på MTV:P, Snoop dogg-sensual suduction..sköön låt..

Missade parlamentet igår, Min Favvo var ju med så fattar inte hur jag kunde ha missat de!men hamnar väl på youtube snart, inte än, har faktiskt kollat :P
Jäättefiint väder ute jue, synd att man inte ska ut mer idag:(, men får se till att komma ut, ska ha mina shorts idag::D, tänkte ha de redan i lördags med de va inte så soligt när ja åkte hemifrån så det blev inte så..

Nää om man skulle ta å borsta tänderna nu..:P


così lungamente
                                                                                                                                                                                                       S'


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: Ja, det är verkligen en superbra klassiker!
Inte? Fast om man har sett den ett antal ggr brukar det inte skada om man missar den en gång ^^

2008-04-21 @ 11:31:52
Postat av: linda

haha nej det gör ju inte det, men tack ändå. :) och detsamma du ! :D

2008-04-21 @ 12:20:38
URL: http://lqnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0