Just another quicky

Har massor att plugga så får berätta kort igen..

i fredags vera hos Carro, såå myys!

"Tänker du på samma ska som jag B1?
Jag tror det B2
Nuu blire Schnyyschktaaajm!"

Såg först på Förtrollad


Jääättesöt film full me sagoklyshor :)

Sen såg vi The Holiday


Bästa filmen jag sett på länge!!!

En riktigt gråtar fiilm asså!Såååå fiin!<3
image45

Aaah, kan man va snyggare?
Tror inte det:P

image46

Andra filmer som jag måååste se
The Guardian- efter vad ni sagt om den verkar det som ett måste
Notebook- kan inte fatta att jag fortfarande inte sett den!

Har ni fler filmer som man mååste se så säg bara til!


I går va vi hos kusinen som fyller år imorron..
De va Myysigt :)

Imorron äre Match!!!!!Haha då jäävlar!

Så min helg har varit great :)
Det enda som suger äår att det är skola imorron :/
Men! det är bara 41 dar kvar i skolan, sen äre sommarlooov :D:D


Jaja, nu måste ja väl plugga eller nååt.. :(



                                  
S'


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hittade hit! 41 dagar oj inte mer. Vi sluta redan 23 maj så jag har nog inte så månag kvar ens.

2008-04-06 @ 16:35:42
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: carro

va kul vi hade de :D

2008-04-06 @ 16:58:33
Postat av: Steffi

Carro,
Jaaa sjuukt kul!
Du, filmen ägde!!!
Gräät i slutet, när hon kom tebax å han hade gråtit!!!Guuu, va myys vi hade :)

2008-04-06 @ 17:46:29
URL: http://steeffis.blogg.se
Postat av: Carro

Haha jag me nästan :P Vi hade super roligt och mysigt :D

2008-04-07 @ 14:04:41
Postat av: Steffi

Hahaha!men du ja tjura fan:P han va ju såå söööt!

2008-04-07 @ 14:12:44
URL: http://steeffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0