man ska hålla det man lovat

Lovade ju att lägga upp fler bilder, å nu har jag fått dem:)

Taggade;P
image156'

"Jag kan flyga, jag är inte rädd":P
image157

image160

Ja, inte så många dårå, men vaddå :P

Vad har ni gjort idag?

Jag skulle behöva plugga lite men pallar inte, så mycket att fixa med, ska städa lite, måste duscha å greja, trött som fan. Klart, är ju inte panik me plugget, men vore skönt att få lite gjort, för ihelgen lär det ju inte bli nått..

Har inte hänt nått speciellt idag annars,
just nu sitter ja å pratar med min kusin, hon har klippt håret kort och hon försöker övertala mig att inte vara sur..Lycka till!
Säger inte att korthår är fult på alla, för vissa passar riktigt bra i det.


Men jag har ju inte sett kusinens hår i verkligenheten nu så,..
   

Säger bara att vissa passar bättre i långt hår..
 


Påvägen till tågen idag så gick Sandra å sjöng "Sommar å sol å vi har korta kjol"
AAAAH!!, viiiiilll ha sooommmar nuuuu!!, är säker på att de flesta håller med miig?
k a r l  w o l f - s u m m e r  d a y s
--Sommar!!!

Vårtecken
     
Är det nån som har några andra vårtecken?, dela gärna med er:)

Sommarinspiretad sökning på Google..
       

 

 


Jaja, nu sk ajg gå å fixa lite stuff..

Förresten, är det nån som vet vad låten i tre reklamen heter å vem som sjunger den?asskön låt, "I'm gonna write you a love song"

<3 S'

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet! =) Sara Bareilles - Love Song. Den går på radio. =)

2008-04-26 @ 00:10:13
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0