sjuklingen om sin helg

   Jag har följt trenden som verkar växa sig större för varje dag som går, jag har också gått och blivit sjuuk..Halsont, helt slut i hela kroppen, öm i skinnet, har ingen ork till något, åh  jag som skulle plugga gärnet idag:(, men tur att det inte är någon skola idag i alla fall..Började må dåligt igårkväll, så ett sorligt slut på en annars myysig helg.. :(
Vet inte vad anledningen kan vara, brukar ju bara bli sjuk typ en gång om årret och har redan varit sjuk engång, så vette fan vad det är..
   Kanske beror det på att man var för ivrig med att ta på sig shortsen?Eller den kalorishocken man utsatte kroppen för i helgen, blev ju ingen trning alls sen i fredags morse..pallrade mig ut på en promenad igår kväll, seg och inte alls som de brukar vara..
Ändå, får dricka massor av honungste, gillar inte honung längre men vad gör man inte, får se om vi har nån isglass hemma..
Nån som har nått bra tips på vad som är bra mot förkylning?

   I fredags kom ju Fanny, hon ringde mig på vägen hem, å sa att hon tar taxin från sig tio över två istället..Shiit, jag som inte städat eller handlat eller nått innan, men vi hann det, kom precsi hem när taxin vä,l var framme hos oss vid tre..
   Hade en jättemysig helg tillsammans med henne, nästan ett halvår sen vi träffades sist, men så länge får det inte dröja tills nästa gång..

   Igår fyllde ju min brorsa 20:), blev fullt hus här hemma, fick träffa Jenniefer igen och äntligen fick jag se henne i det korta håret, inte så hemskt, men bättre i långt :P
Kalaset blev jättebra,

Fick svar på låtnamnet som jag sökte:
Sara Bareilles - Love Song.
Tack Madde :)
http://visby1986.blogg.se/



Nae, nu ska man ta å vil lite, eller måste plugga egentligen men får se hur det blir med den saken:P
Hoppas ni andra som inte redan blivit sjuka inte blir det :)

S'


Kommentarer
Postat av: Madde

Varsågod! =) Kan tipsa om Kan Jang, funkar faktiskt otroligt bra, dock tror jag den funkar bäst i förjan när man känner att man börjar bli förkyld, har inte provat den mitt i förkylningen. =) Krya på dig!

2008-04-28 @ 21:50:36
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha...men nu e hon typ tillbaka :s

2008-04-29 @ 13:21:16
URL: http://metime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0