strul me bloggen..

Nu är ja tillbaka, de har varit strul me inloggningen..de vet ni nog, men nu är jag här igen :)

Snön är ju nästan borta helt! YAY!!!:D:D då blire vååår:D å man får ha kortbyxor å snart äre dags för vita jeans:D har längtat..
Igår hade ja faktiskt min vårjacka, skönt att slippa en tjock varm vinterjacka! igår påvägen hem vare 13+grader :O VÅÅÅR:D:D

Ja håller på plugga så så mycke skriva fåre inte bli den här gången men I'll be back ;)

simmningen går bra:) va å simma imorse.
ska på handledar kurs till övningskörningen på torsdag :)Äntliigen!!så ska man snart ut på vägarna å köra...så watch out:P

Snart äre bara två mååånader kvar till sommarlovet!!!Mitt sista sommarlov:( sorligt..men faaan va härligt!!!Stranden here I come ;D

Såg ni Prison Break igår??Guu, va bra de är!!!
Han kan bara inte vara gay!
Såg på two and a half men innan, när ja ser de undrar ja jämt vem som är den halva mannen:P, ingen av de är riktiga män :)

Jenniefer...
Ditt hååår :(
Näää, men så hemskt blev det ju inte, fast jag har ju inte sett de påriktigt än men så länge du är nöjd är jag de me:D


Nää nu blire plugga av...Hörs senare idag om de inte strular igen;)







                                                                                                                                                                                       S'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0