Varu tvungen att fråga :P

Seminariet gick bra idag..kunde det mesta men vi va ju några stycken så det blev ändå inte så mkt prat...men skönt att ha de gjort...
bebb, de gick bra för dig med, du kanske inte sa så mycke men de är vad man säger som räknas, satt du klara dig  bra:)

Efter skolan sa bebb..

Skaru me till H&M för å kolla en vår jacka?

så vi drog till Globen City
å ni vet ju hur det går då,, h&m blir lätt mer och man hittar massor:p
Först stanna vi på kicks å lukta på en jättefräsch parfym, Escada!bubb, du borde köpa den!
Sen prova vi ut solglasögon, som ni vet att jag behöver..å hitta snyggaste!!!Spanat in dem tidigare men nu måååste ja nästan köpa dom..ska dra dit å köpa dom på lunchen imorron..kolla in då å se hure gick, lägger väl in en bild på dom då..
sen blev de wedins å seeen H&M,
prövade tre stycken bikinis, skiiit snygga! en brun, en brunvit randig och en svart med guldränder, sååååå snyygga!men ja kan ju aldrig bestämma mig så får vänta liite:P
Assnygg jacka du såg bebb by the way!Köp den!!
Haha, prövade en klänning oxå, lite sommarstämmning,.
den va förmycke "hej nu ska vi ha hemkunskap" typ av klänning,
, å matlagningsstilen är inte min stil asså:P


Ska man förklara rubriken dåra...

ja å bebb sitter å väntar på att sem. ska börja, ska rota i väska å hittar inte miin mobil, paniken kommer krypandes..shiiit, var ären:S
Såklart hittar jag den och ja andas uut...sätter mig ner och väntar lite till på att de ska börja,..då märker jag! aaah min högra långfingersnagel är av!!!!!längst neer!inte lite i kanten eller så, nänä, helt av!!!dom som var sååååå fiina:'(
då hade bebb bara tio minuter tidigare frågat hur länge dom håller, å ja hade sagt att länge hoppas ja för dom är ju såå fiina, å ja är ju försiktig:P..därfick man.. :/



Ja, ni fattar,,,:P inte snyggt, av mitt i sådär.. usch!som va så nöjd me mina fina naglar..

Minnesbild:

Snyyft :'O


Me today
image37


Bebb,
nu vet jag va du menade igår...skulle förhandsvisa mitt inlääg, när ja kom tillbaka va hela inlägget bort.. :S
smart som man är klickar man framåt och kopierar texten;) usch kunde ha gått illa...panik i typ tre sekunder...

Får se om jag hinner skriva igen..ska ju på kurs ikväll...slutar halv nio, men har lite att fixa..satt vi får se, annars hare bääst<3


                                                                                                                                                                                               S'


Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha ja, du kan ju hoppas ;-)

2008-04-03 @ 20:08:45
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Alex

Det finns en jättebra nagelsalong i Södertälje, Hair and nail. Naglarna där håller i mer än fyra veckor,har iaf gjort det på mig:P

2008-04-04 @ 15:36:45
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0