whatever it takes

Igår lekte jag lite på datorn innan One Tree Hill skulle börja, de va en halvtimme kvar så jag hade ju gott om tid, hlet plötsligt är klockan 18.04 och shiit, det börjar ju typ nu!!!!så de va ju bara att spriinga till TV:n..
"Peyton"
"Lindsey, I'm not after Lucas"
Som tur var hade jag inte missat nått, de visade bara Previous..:D tur för mig;)
Ikväll är det Prison Break:D får se om man orkar titta på det den här gången..

Annars har helgen varit bra, ganska lugn..Det behövs ju oxå ibland, skulle träffat vännerna men så blev det inte.. 
:( Suuur!

Ikväll är det ju match också:D då jäävlar ska vi slåå dem!!
"Vi hatar Gnaget!!"
Klart man ville gå, men va fan, på råsunda? nää där går gränsen..
Så ska sitta klistrad framför radion, tror inte den går på tv nämnligen..

Idag på lunchen gjorde jag något jag är förvånad över att jag inte gjort tidigare..
Jag stog vid salladen å skulle ta en gaffel, så välter jag hela brickan!!Typsikt Steffi asså!!Jag välter hela skiiten upp å ner, på golvet, och på fin fot:(, klantigt av miig:P
De pinsamma var ju att den snygga matteläraren stog vi samma bord å såg typ allt:P oj då..
Gissa om man skämdes när man gick därifrån:P
Varför känns det som att det är bara jag som gör sånt?

Nä nu ska ja plugga, stannar kvar lite för att göra historia frågor så det är väl bara att sätta igång nu:P
I Guess..

Hur ser din dag ut?

Hur var din helg?


Klantiga S'

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

vi shoppade och kollade runt lite.
Ne, vi har inte varit där sen i sommras typ.

2008-04-14 @ 13:31:05
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0