why do all good things come to an end..?

Nu är jag tillbaka, eller nu och nu, jag kom hem i måndags kväll/natt från Italien, men har velat ta det lugnt och sen så har jag börjat jobba så jag har varit upptagen. Men nu ska jag berätta..
 Vi åkte den andra juli, på kvällen så den kvällen spenderades i bilen, för vi skulle med morgon båten från trelleborg.

2 Juli
åkte vi..
..och det fanns inte så mycket att göra i bilen mer än att äta..


och äta..



3 Juli
Vi stannade i en håla utanför Leipzig.
   

Hotellfrukosten är det bästa med hela vistelsen..
Sen körde vi vidare till en mer gemytlig tysk by uppe i bergen..

4 Juli


Där trillade vi in i ett 125 års firande av byn..


..och åt jättegod mat..


Jag och storebror..


5 Juli (och äntlgen framme!)
På morgorna tvingade mamma upp mig för att ut och gå, vi tog en promenad på stranden i ungefär en timme..Jag skulle aldrig ha orkat upp varje morgon om det inte varit så att det jobbade snygga killar vid strandpromenaden, det gjorde det lite lättare att lämna sängen:p





Det blev mest en sol&bad semester, det var tänkt att vi skulle ta en sväng förbi Venedig, eftersom det låg så nära, men vi trivdes så på stranden, eller ja, vid poolen för det mesta faktiskt.

Här är min coola lillebror (fråga inte ens vad han håller på med, vet inte själv:P)


Här jobbar vi på brännan..



9 Juli (min compleanno)

Tack för halsbandet!


..och kvällen spenderades i glassbaren ;)





Tack för en jättebra födelsedag!


De flesta kvällarna var vi ute och shoppade och åt glass..
Jag och sen Syster


Sista kvällen gick jag och syster runt och spanade, när vi ramlade in i nått fotbolls jippo, jag blev ju såklart nyfiken, jag menar, italienska fotbollsspelar, vem skulle inte bli nyfiken:P Så vi gick och kollade vad det var, så visade det sig att det var typ Milans a-lag som stog där på scenen! Chockad man blev! Men riktigt roligt var det..

Sen var det bara upp tidigt och åka hem :(, dagen man INTE längtat till..

Vi stannade på ett mysigt ställe jättenära där vi stannade förra gången..

 

Jag och Lillebror


Sen var det åka vidare och stannde inte förens precis där båten skulle åka från morgonen efter..
Där bodde vi i legohuset..


Sista dagen var det bara bilresa..

..och trots att det var sorligt att lämna allt var vi glada att få komma hem..


S'

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj vad man längtar till värme & sol igen!

2008-08-28 @ 12:37:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0