veckans..

I tisdag var det bara att ta det lugnt, lite sola så att all färg inte skulle försvinna på en gång, men annars var det bara att ta det lugnt och titta på det lilla Morden i Midsummer man hann se innan man hade slocknat i soffan :P
I onsdags var det Konsert, Iron Maiden, äntligen! Det hade man längtat efter sen vi var på senaste förra gången de var i STHLM. Det var så jääävla coolt. Det är otroligt vilken stämning det kan bli på konsert asså! Shiit! Sen mötte vi Carro där som sålde en T-shirt till oss.
I torsdags var första dagen på jobbet, det gick bra, men det var lite läskigt så där i början, idag var det mest stressigt, men det går framåt, nu är jag ledig i tre dagar :) Yay! Vila!

Igår efter jobbet hade jag fått strikta order från Carro att INTE boka upp något, så tjejerna drog hem mig till Agnes, där jag fick vänta i sovrummet i något som känndes som timmar! Sen fick jag äntligen komma ner, dock med ögonbindel. Så när jag äntligen fick titta hade de dukat upp jättefint med tårta och ljus och allt. Jättemysigt att bli överraskad! Så där satt vi och åt och pratade. Något som dock var ganska nytt var vårat samtals ämne som bytts ut från skvaller till att diskutera framtiden, både seriöst och mycket på skoj. Men det var hur som helst jättekul, och jag är jätteglad över att ha er som bästa vänner! Ni är bäst tjejer!<3<3



S'

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är bäst gumman! Älskar dig och Grattis i efterskott!1 <3

2008-07-18 @ 20:00:08
Postat av: Malin

Hej baby! saknar dig jätte mkt!<3<3

Kan vi inte ses nu iveckan? vill jätte gärna träffa dig :)

älskar dig bebis! <3

2008-07-19 @ 16:29:05
Postat av: Korven

jag vill också ha såna kompisar !!

2008-07-28 @ 14:56:07
URL: http://griskorven.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag blev också överraskad här om dagen av mina tjejkompisar. Visst blir man glad?

2008-08-14 @ 12:02:52
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0