Dagen fortsätter..

Efter skolan ringer Carro..
Hej Gumman!Du, Ja och Einar är i stan...När slutar du?

Så ja åkte till McDonald's vid centralen å åt en McFlurry...jag vet, lite sjuk att äta glass näre är typ minus ute..,men de vare inte...:P..vem försöker jag att lura?...De va SKIIITKALLT:P..haha...men vaddå ja fick träffa mina gullungar igen :)'

Åkte tåg med Sandra...så säger hon när hon ska av..:
Sandra:
"Sup dig inte full nu Steffi"
Jag:
"Njaa, ska försöka"
Ironi asså, den är underskattad:P..
Kul kommentar i alla fall.. :P

Guu, tåget hem var livat...Carro var helt knäpp:P...då menar jag mer än vanligt..
Vi tävlade om vems SMS som kom fram först, och såklart van Jag :D,..haha, de tog inte Carro så bra:P..Så de är bara för henne att ringa Björn dåra...Hahaha, sa ju att ja skulle vinna...

A juste...ja skulle hälsa till påskharen oxå..satt:
- Påskharen, Vem du än är, Vart du än är...Jag ska hälsa från Carro och Johanna-
;) :P

Johanna, jag väntar mig ett vykort från Tjeckien...bara så du vet de!:P..
Nu äre äntligen looov!!!:D:D...fast har en del att plugga ändå satt så mycke lov blire inte...men ändå..
Så nu äre väl bara att sätta igång..I Guess :( Fast jag får ju träffa Jenniefer på lovet jue!!!!:D:D Längtat efter henne såååå mykke!!!Saknar dig sötnosen<3


Bubbe, dig tänker jag på varje minut,..saknar diig! Blekinge och skåne och danmnark får släppa dig så du kan komma hem till Stockholm och leka me Lååångiis <3<3

Tisdag ska ja träffa tjejerma, såå..
Muffinsfabriken, Here We Come!!

   

                                                                           xo
S'


Kommentarer
Postat av: Korven

det var bättre !!! men jag måste börja skriva lite mera om mig sälv också :D jag saknar dig .. bara fyra dagar kvar :D:D:D nu ska jag ge dig en svår uppgift ... skriv en hel sida om mig .. alltså om de possetiva negativa du kan också skriva om minnen eller sånt vi ska göra.. ska snart se Harry Potter !! saknar dig pussiss har så mycket att berätta ... see you !!!

2008-03-21 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0