Hej hopp alla glada :)



Igår var jag på Yoga med Carro Älsklingen<3, de va kul...eller ja..okej i alla fall..har inte blivit tillräckligt duktig satt det går bra, så de kan ja ju inte säga i alla fall..lite svårt med balansen... :P nått jag är känd för..haha...man känner sig så jävla snygg också, står där med rumpan i vädret halvsettig och typ ramlar runt...Hahahaha...dom har ju speglar över hela väggarna satt man missar ju inte att se sig själv heller..:P..jaja, sånt får man ta med lite humor :P

Imorse vare simma som gällde..gick upp sju för att gå och simma med mammi :D...Dukktiit..Så klart man va hungri när man kom hem så de blev en hallonsmoothie...MUMS
Sen ska man väl ut å promenera när man kommer hem oxå,.. så lite träning gör man ju i alla fall:P måste ju va snygg inför beachen 2008..som förresten kommer att vara ITALIEN :D:D..Happpy Steffi :)...fyller 18 där borta...Nice...börjar bli bortskämd..inte fyllt år hemma sen man fyllde fjorton och det var ju ett tag sen:P

Idag blire lov:D:D YAY!! inte för att det känns så längesen vi hade de, men lov kan man väl aldrig få för mycke av, kan man?:P..

I alla fall...fira påsken ska man göra hos farmor :)..sen blire kanske hem till Fanny :D...får hoppas...sen blire tbx till farmor å stanna där nåra dar..

Ebba åkte till skåne igår...:(...lämna långiiis kvar här...saknar bebbe<3<3
Å malin är kvar i Thailand...brun du kommer va när du kommer hem!!!shiit kommer inte känna igen min gummibjörn..saknat dig meeegamykke!!!!! DU får ringa mig när du är back:)

Jahapp...Saknar min tjejer, de va ett tag sen nu och de börjar bli dags igen...Muffins fabriken nästa, säger bara dt... :D

Ska ringa Sandra för att se vart hon har tagit vägen..Börjar snart lektionen...Historia...

                                                                            xx S'

Kommentarer
Postat av: Korven

njaa vilket bra liv du har!!!!jag vill vara som dig !!
Men du !!! Skriv upp mitt namn också!! :D
min babe
!!!
MVH din korv !!

2008-03-20 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0