Kväll...

Upp tidigt imorron...Ska vara i Östermalm halv elva..Ska fixa naglarna :)
Synd bara att jag redan har så fint rosa naglack på...får ta bort de :(..jaja dom blir finare ändå ;)
Och innan dess ska ja hinna simma..de tar iofs inte så lång tid men jag måste ju fixa håret efter..duscha, sminka mig och allt...
Ja önskar ja kunde säga att jag inte behövde göra allt de där...men tyvärr...då skulle ja ljuga...
Ja måste faktiskt sminka mig så fort jag ska nån stans och det tar en timme´för mig att fixa håret efter att ha duschat :P Jag har i medel för att de ska skydda mot värmen och sen mousse för att det ska hålla på plats sen blåser ja håret...sen äre volym spray, sen plattar ja håret...sen spray för att de ska hålla på plats, sen plattar ja lite till...
Kan ni fatta att de tar lite tiiid:P?
Sen när man går ut så lik som faan äre helt krulligt igen...eller inte riktigt men nästan:P

Har inte ni nått bra tips för att håret ska hålla sin fixering?

Åt på, som Carro skulle säga, MackeDonken idag..Fick dåligt samvete efter, så de va ju bara å ut å gå bort alla kalorierna efter:P..Räkna ut att de va 1010 kalorier...på vaddå, en kvart..Ojojoj
Men jag har faktiskt varit dukktii å ätit tvååå görna äpplen idag :D..Minuskalorier, tack så mycket!

Imorron kommer Carro hiit :D:D
Ska vi leka litee, Spela Weii å prata skiiiit
Har verkligen saknat diig Bumman, fast de va ju inte så längesen vi sågs:P

När vi va ute å gick idag, ja å mammsen, hitta vi en mobil i snön...så de va ju bara å lämna den till ägaren..vilket inte va så svårt att veta, för den ringde stup i ett :P..Hon blev jätteglad mamman till ägaren... :)


Juste, äre nån som vet varför de är flaggdag idag?:S
Har funderat på de, men kommer inte på nått...

Snart äre Two and a Half men, ska väl titta på det...Har fortfarande inte sett One Tree Hill, ska försöka se de innan Carro kommer imorron...ialla fall innan ja drar till farmor...

                                                                                   Puss&Kram Alla Söta 
                                                                                                                        S'

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig gumman

2008-03-25 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0