Ny dag, nya tag...

Jahapp, så vare måndag igen...
Fast den här gången äre faktiskt lov ju...satt man ska ju inte klaga :P
Va å simmade i morse igen.. :) och ska eventuellt gå upp tidigt imorron för att göra dt igen..
Dukktti man är!

Har pluggat lite idag faktiskt..trots att det är lov, ja veeet!Men vaddå...Måste ju göras nån gång...

Imorgon ska ja till farmor :)
Åker dit vid fyra nått...ska bli kul, får ju träffa Jenniefer och de andra kusinerna :)
Längtat efter diiig Jenniefer<3, de känns som de va evigheter sen sist..
Men hur ska de gå me min träning då?:O
Äsch, ja får dra me Broshan ut å springa eller nått..:P Hahaha

Annars hare väl inte hänt så mycket sen sist,
Skulle ha åkt till Fanny igår men så blev det inte... :(
Syynd, hade faktiskt velat åka dit men fick ju inte tag på dig på hela dagen satt va kunde ja göra:P
Får bli en annan gång då gumman...<3Längtar ju efter diiiig!

Kom att tänka på en sak..
För nåra veckor sen såg jag väääärldens, jag menare VÄRDLENS fiiinaste solglasögon på PUB, men de va ett problem..
Sandra, min syrra, ville oxå ha dom... :(
Ja tyckte såklart att vi inte kunde ha likadana så de blev inga den gången..
Iofs kunde ja köpa dom utan att hon visste satt jag fick dom..men nää, de kan ja inte för de spelar ingen roll för de hindrar inte henne från att köpa dom.. :( enligt henne kunde vi ha likadana..
Så då hade vi stått där och sett ut som Bill&Bull...de vill man ju inte..
Så de blev inga solglasögon.. :( Synd för jag hade behövt de..Jaja, får bli en annan gång..Ändå vinter igen nu satt..

Tisdag imorron, ska man träffa Tjejerna då, tro. Ja, men de hoppas jag :)
Johanna är i Tjeckien nu...Du vet väl vad som gäller sötis?

De är bara nio månader kvar till Jul! :O...SJUUKT!!!!ett tag kvar...och neeej jag längtar inte!än... :P
Nää, men ja ska ju fylla år(18) först, å hela våren och sommaren och Italien!,, nä man ska inte längta till det som kommer man ska ta vara på det som är JustNu!

Missade One Tree Hill igår..och reprisen går typ nu...Men ja har timeat videon satt ja kan se de sen...Det har faktiskt blivit sämre den nya säsongen...fortfarande bra men inte One Tree Hill-bra om ni fattar :P
Men man kan ju titta på de för de snygga killarn;)   De va faktiskt så ja fastna för de, Hahaha..Tyckte inte alls de va bra från början men sen...Aaaah! 
image2
                                                                                  Hare bäst till nästa gång ;)
                                                                                                               


                                                                                                                                                                        S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0