Rubriken är svårast...

Snart ska man iväg till farmor...då blire inge bloggande på nåra dar...men de är bara att hålla utkik för så fort ja kommer hem blire igen :)

Va å fixa naglarna idag...Tog fyra timmar där...fler timmar än jag sov inatt..så snacka om trött:p


Före
(Rosa, sen utan)


Efter


Förresten köpte nytt puder igår..


Helt ok, fast lite för mörk... :( syynd...

Pratade ju om håret igår...
       

Jag vill bara passa på att nämna att jag är inte så ytlig som jag kanske verkar..Absoluut iiinte!:P




Nää nu ska man väl packa, en sista saak bara...


Matchigt värre;p
Lägg märke till min otroligt fina tandborste ;)




Sådär, nu har ni fått nått rik,tigt fiint attg titta på.. :)

Ja som sagt hörs vi pöå fredag igen...synd, när man väl kommit igång..




                                                                                                                                                                               Since 90'

Kommentarer
Postat av: T`

det är lugnt me själva iden xD hehe ara kul tat folk gillar den ;)
Hoppas du får en fin onsdag !=)

2008-03-26 @ 13:08:48
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Mammut

Jaa nu är det nog dags för dig att komma hem..
saknar ju er ;)
hoppas naglarna fortfarande är lika fina

puss o kram

2008-03-28 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0