Söndag...

Copacabana..hur kan ett ord vara så svårt att säga.. :S Cababana:P...säger bara dt...Birka Paradise 09-10/2 <3<3
En helg jag sent kommer att glömma :D

I fredags hörde ja dt skummaste på radion..
"Sommartider, Hej Hej, sommartider"
Fattar inte...där stod ja å kollade genom fönstret med typ två meter snö och en massa minus grader!, fast dt kanske är då man behöver uppmuntringen... :P

Ialla fall..
igår vare påsk...de va myys.. :D
Nyttig som man försöker vara fick man ett fruktgodis påskägg :D, asså fyllt med naturgodis..Tack Farmor :D
Poet till farfar som man har kom han me två (jättestora!) tomma påskägg...
Med förklaringen att påskäggen är som livet:
FIna till ytan men tomma inuti..om måste finte fyller på dem själva!
Poetiskt..

Jag har precis kommit hem från att ha simmat.. :)..visst är man dukttig! :D

Fanny gumman,, försöker få tag på dig för att komma över...men du sover väl.. :(
Ja som ville leka... :(

Jenniefer,,ditt inlägg får komma senare...när jag har mer tiiid..

                                                                                 
                                                                                  xoxo
S'
                                                                                                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Mammut

Jaa du är såå duktig...som drar med mig till badhuset =)
pusu pusu

2008-03-24 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0