tbx

Som ni vet har ja varit hos farmor de senaste dagarna,  ja..jag har saknat att skriva :)
Men nu är jag tillbaka :D YAY

Haft de sköönt hos farmor, kanske inte så lugnt me galna kusiner:p men det har bara varit roligt :)
Skönt att träffa dig igen jenniefer, och vi får prata mer om den där klippningen:P

MiniKusinen:
"Steffi, Vilken är brandmännens favoritsport?"
Jag:
"Öhhm, fotboll kanske :S"
MiniKusinen:
"Näää! Brännboll så klart!!!"


Hahaha skööön unge :D:D

Idag äre kalas som gäller...fast först ska man iväg å kolla på lillebror som ska spela handboll, längesen ja va å kolla faktiskt..

Carro, ledsen att vi inte hann träffas i tisdags, men det drog ut på tiden..Ringer dig så fort ja får tiiid :) Saknar min Bäääbiish<3<3

Malin, haru kommit hem från Thailand än?Inte hört nått..
å Bebby, dig ringer jag senare idag!!

Hjärta er Girls<3<3




Snart börjar fotbollen igen!!!:D
Hammarby spelar på måndag, då gäller de...fast tyvärr borta :(..men får gå den sjunde när det är hemma premiär :D:D
Såg ni sverige matchen i onsdags?
Tur för dom att dom är snygga, för speciellt bra spelade dom ju inte... :P





                                                                                                                                                           See you guys later<3<3

                                                                                                                                                                                           S'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0