25 grader

Ska snart iväg till Carros skola bara för att hälsa på och se hur det är, så skriver bara lite kort nu. Men lovar, jag tittar in senare. Måste bara säga att det är ett idrottsgymnasium, så det kan ju bli spännande ;D Gäller bara att jag hittar dit, verkar ju lugga ute på landet :S

Igår hände inget speciellt, var i skolan och hade betygssamtal som gick bra, sen var det Yoga, jätteskönt..Såg på Morgonsoffan när jag kom hem, sista avsnittet, men de måste ju göra fler säsonger..Sen slockande jag tidigt, så skönt, eftersom man skulle upp vid sex imorse..Simmade, det blir också den enda träningen för dagen, skönt med lite vila faktiskt..

Ska ut och köra lite ikväll är det tänkt, får se hur det går, kanske inte blir så mycket men jag ska äntligen få köra, bara vi kommer ihåg att köpa en ny skylt, den gammla ligger i bilen som står på verkstan, smart!

Min helg har redan börjat, ingen lektion mer denna vecka:), inte förens måndag behöver jag åka till skolan, sen efter det är det bara avslutningnen på torsdag kvar :D Yay

Måste bara tillägga att de sa imorse på radion att det ska bli upp till 25 grader idag, så idag åker shortsen på, no doubt about it! Sen hoppas jag man kommer hem i tid för att hinna sola lite, vill ju hinna få liite färg innan avslutningen :P
Så alla ni som inte sitter i skolbänkarna och häckar, ut i solen med er! Men glöm inte solkrämen! Vill ju inte se ut som en kräfta nu såhär inför sommaren
S'



 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihiii jag e ute i solen nuu. =D Så skönt, fast min dator känns jävligt varm.. Tror jag måste ta in den snart. Skönt med ledigt för dig! Själv e jag hemma från jobbet idag...
Jo men visst får man försöka göra det bästa av situationen, så är det ju.. :P Finns ju inte så himla mkt annat man kan göra.. Puss!

2008-05-29 @ 11:59:43
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: Carro

Det var skoj att du kom till min skola och kollade in alla pojkar :P

2008-05-29 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0