gossip with the girls

   Igår träffade jag ju tjejerna, det var jättemyys. Satt och smaskade på glass och skvallrade. Åååh, jag dog när agnes berättade att hon sett Björn Gustafsson på planet från frankrike:O, hon hade suttit snett bakom honom, å till och med sett hans fillingar! Haha, jag skulle dött! Men det var jättetrevligt att träffas och skvallra, men Johanna kunde inte, hon ville väl slippa förhöret vi skulle ha med henne om hennes göteborgs vistelse.. :P, men aja,. hon kan ju inte gömma sig forever..
   Sen åkte vi hem till Lulu, där vi såg på film, Casanova nått..ganska bra..
Gick hem därifrån, och tur var de för hade käka två glassar under dagen satt en promenix satt fint..
 
   Nu ska vi snart iväg på picknick, myys..Sen ikväll är det ju den stora finalen :D, då jävlar smäller det..och jag håller kvar mitt löfte, den som röstar på danmark.. ;P

   Imorron är det ju morsdag och jag hoppas alla har några planer för sin mamma..Vi ska ut och åka båt, tolv timmars, så det kommer bli mys,..

Vad gör ni för er mamma imorron?

Ut i det finfina vädret nu och njuut!

S'

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: det har du rätt i! det är härligt efteråt för då som du sa känner man att man varit duktig! kram Hoppas du får en kanon dag!

2008-05-24 @ 12:01:58
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: Maria

låter som ni haft det trevligt.
Idag bjöd jag mamma på lunch och imorgon ska hon få filippa k kaffemnuggar av mig.

2008-05-24 @ 15:25:35
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: jp

imorgon ska jag inte göra ngt för min mamma :p
ha så kul med din mor imorgon , kram !

2008-05-24 @ 16:45:15
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0