meDay

   Härligt, Idag ska jag inte ens röra en skolbok, ska inte plugga det minsta lilla!Fan va skönt, äntligen behöver man inte gå och grubbla över skolgrejs och inlämningar..SKÖNT!Hade sista fasta lektionen igår, så nu behöver jag inte åka till skolan förens på torsdag nästa vecka, men duktig som man är ska man åka dit både imorron och på måndag för att ha betygssamtal..Tänkte kan ju vara bra att visa att man bryr sig och så..

   Så idag är jag helt frii!Ska passa på att ha en SteffiDag..Ska fixa lite smått, måla naglarna, läsa en skvaller tidning och bara myysa..Sen ska man ju passa på att ta igen på Guitar Hero, har ju inte spelat så mycket än, men nu jävlar ska man ROCKA ;)
   Och vad är ett bättre slut på dagen om inte DH!
 

 


   Var duktig och simmade imorse, gick segt eftersom man inte simmat på en vecka för jag kännt mig sjuk, men nu var jag back i simhallen och var såå duktig, och äntligen funkar bastun igen!Gu, så skönt det är att bara sitta där och andas ut. Det är livet det..
Sen lyxade man till det och åt faktiskt smörgås och te till frukost..Annars brukar jag ät havregrynsgröt, så nyttigt ju, dessutom minskar det risken för bröstcancer, men nej, idag fick det bli annat..

Vad ska ni göra idag?

S'

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja, absolut

2008-05-27 @ 10:30:45
URL: http://www.angelicaothberg.blogg.se
Postat av: Malin

ja verkligen=) vad ska du göra i italien?=)

2008-05-27 @ 12:02:13
URL: http://Minnan.blogg.se
Postat av: Korven

haha okej . jag tror att gamelmorfar åt för lite havregrynsgröt ,, jag ska nog börja att äta det :D:DD

2008-05-27 @ 12:54:43
URL: http://griskorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0